BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

I kiss you kiss..

     Ni friend review yang aku ambik dari Facebook haritu. Bila orang nak mengomment kite, hah ni lah jadinye. Ade yang tak sedar diri pulak tu.. Nasib baik lah status korang tuh adelah kawan aku, boleh diampunkan sikit. Anyway, sayang jugak kat few of korang yang mengomment aku ni.. hehehehe... 



Perempuan N. Sembilan
‎15: kite xknal sgt..n aq rse bru sem ni kite start tegur..but wlaupon xknal aq rse best klau kwn ngn kau..n jgn la risau klau nk ckp pape kat aq..even bende yg agak kasar pon..hehe..sbb aq slh 1 manusia yg sporting.. :) kau boley ckp ape je ngn aq..serious t'igin nk lepak2 ngn kau.






Classmate lelaki


 ‎15 :mase sem lepas mase aku xbpe kenal kau. aku neutral je pndgn at kau. tp sem ni. aku rase kau kwn yg baek. kau jgk seorg yg pemalu nmpknye. tp aku rase seronok jgk lau kite bbual. terutamanye ramai2. sbb aku suke cdgn2 kau yg lawak. n intonasi kau. love it~




Perempuan Tandus
Ingatkan dah habis.. Wahai 15 yang dirahsiakan : aku nak sangat rapat dengan kau.. tapi nape tak boleh eh ?seakan macam ada barrier? dulu kita macam mula nak rapat pastu tak jadi.. pastu kita ditemukan sekali lagi sebab sama kelas.. pelik lah.. kau tak suka aku eh :(



Lelaki Secretly Admiring Me
15 - muka kau muka bdk baik. hahaha straight gila aku. suara sedap. handsome. jeles aku. grr.. tapi lau boleh kau nyanyi la lagu english byk2 skit. tq. hahaha. aku nak chat2 ngan aku tapi sebenarnya malu gak ar.. kau nmpk educated gila kot. haha. wish you all the best. love you.



Lelaki Bajet Hot
15-mulut kau macam siot gak la, dah la taknak kalah. tension aku. hahaha. kurangkan sikit k



Perempuan Awkwardly Nice

15: aduyai...what to say about you?? hmm...mase kite dalam kelas group..aku rase ko sangat2 kecoh..tapi aku suke kau..sebab kekecohan kau...kecoh kau tue laa yang buat kelas kite gegar setiap hari...and takyah cakap ah sal pergaduhan pndapat and debat uh...superb..aku tabik spring laa!




Perempuan Shin Chan
15: kau pun same, aku tksuke gile kaau dulu. lame2 best laa kawan dengan kau sebab kau baik orangnye :') cuma dulu aku ade bengang gak a dengan mulut kau, tp skg kau da oke da. i can see improvement XD sayang kau ^^




Perempuan Gentle Killer

15...ko ni periang orangnya...anytime ak tgh bosan,,sunyi,,ko la penceria hariku...walaupn kte x sama klas kn,,tp rsa mcm rapat sgt...rsa cm adik ak pn ye gak...hihi...anyway,,,nice to b frenz wit u darl











Perempuan X Kenal Maka X Cinta
15:..ak daa knal kau sblom kau kenal ak lagi..mula2 ak ingat kau nie cm sombong+poyo!!..patu ade skali tuu kau tegur ak,terkejut kot ak..start dr situ laa ak taw kau nie baek orangnyee....n ak nak try kawan ngn ko!!...hee =)






Perempuan Berpunya

15 : kesian kau tertinggal, jgn nanges kayh ? hehe.. dh lme weyh knl ko, dr kecik.. dr dlu smpi skrg, ko slalu wat aku hepi, even tho ade gak mse aku hurt gler dgn perangai kau.. haha.. xpe, ko da bsr dah skrg, da makin matured and wise jugak la.. :) keep up dgn kau punya perubahan, it's very good to see the new you wlupn ko maseh manje lg (^_^)









Jantan x Sedar Diri
15: tuhan memang jadikan setiap manusia tu berpasang-pasangan. cuma, lelaki bukan dengan lelaki. perempuan bukan dgn perempuan. kembalilah ke jln yg benar, siratul mustaqim...


Concept harini Ukiss and SHinee x de kene mengene pun.. saje jek menyesuaikan gambar dan personaliti si penulis review.. lagipun tajuk kali ni i kiss you kiss sebab bila org review kite, kite review org pulak.. sebabtulah ade ukiss, yang shinee ni x tau sebab ape..
ok yang last ni gambar aku pulak.. heheheh...



0 comments:

Followers