BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 25, 2011

Pecah perintah.

Pecah Perintah

hah, dah macam subjek sejarah mase form 5 dah ni tajuk die. Tapi sejarah pun aku bukan power sgt,buat sangkut jek.. hahahah~ Ni nak cerita sikit pasal pecahan kitorang budak Asasi tesl 2010/2011 masuk ke universiti yang berbeza2.. Ni nak cerita pasal aku BAKAL sambung  belajar ijazah Tesl di Universiti Putra Malaysia bersama rakan2 tersayang. UPM ni terkenal sebab die adalan antara the best research university. dalam 140 student asasi tesl di UiTM lendu dulu, kitorang 9 orang je lah yang akan menyambung generasi di UPM. Ade yang tercampak jauh di Unisza, ade yang kat sabah x dtg sini tapi dpat kat Ums. Tapi ade jugak yang x dapat ape2. Jadi kita yang dah dapat ni bersyukur je lah walau dimana pun kita berada. Pada yang x dapat tu, ada hikmah disebalik setiap kejadian. tawakal k..


Fuad: aku lah salah seorang yang akan belajar disini. hensem dan cute(x de kene mengene). X memasal   dorang dah lantik aku jadi MR. ORGANIZER pulak untuk perjumpaan budak2 asasi tesl yang berada dekat dgan KL seperti UIA(holy university*), UKM(jiran*), UM(budak pandai), UiTM shah alam(conquer*). So, dengar je lah cerita perjumpaan kitorang nanti yek.

Syafiq Anuar: Budak GAGA ni same ngan aku jugak (Time Square je ingat). Agak sedih jugak memikirkan impian kitorang untuk bertiga di upm x kesampaian. Saif dapat di UiTM pulak. Kitorang asyik fikir nak pegi berjalan je sebab tu lah UPM jadi pilihan, UPM pulak dekat ngan KTM lagi lah kitorang gile nak pegi situ. Camne nak study camni?

Nasriah: Model ni pun same jugak di UPM (naik stage runaway bersama lah nnti). Nasib baik lah die ni antara budak pompan yang baik ngan aku *relieve. So x de lah susah nanti nak mencari kawan, nas dah ade. die pun bakal mengejoin team berjalan kitorang lah ni.. hahahahha~

Yuppie: budak kecik ni x payah cakap lah, memang team berjalan punye (kau jadi driver lah ye yuppie.. hahahah) yuppie ke UPM sebab mak die ex student di UPM, aku kakak aku ex student UPM, syafiq kakak ipar die ex student UPM, nas pulak ayah die ex student UPM.. (dah pening)

Azim ismail: Die ingat die sorang je kat UPM? (jgan berangan.. hahaha~)

Maisarah fadzil: Rasenye die dah habis study "guide pelajar baru" kot (x yah lah aku baca. hahaha~). mintak lah tolong die kalau nak study nnt.. aku ni dah lah kuat berangan. hahaha~

Siti Norazlin: Ok, nnti join group kitorang k...  mmmmmm~ :p

Sera: aku pun x berapa sure sebab die x slalu online tapi rumours mengatakan die jugak di UPM, tapi course lain iaitu literature. at least boleh jupa jugak kalau dah satu Uni.

Izzati: my ex roomate punye gurlfwen. die pun kat sini? i tot die nak pegi mintak dungun jugak. anyway, welcome to the club. kalau x silap zati pun amik literature kot.


X kisah lah, walau pun kitorang 9 orang je kat UPM ni. Sikit x bermakna x bagus. Kitorang kan hot, korang ade? hehhehe~ bye..

0 comments:

Followers